منحنی انواع سواری همراه دستگاه بازار خودرو

منحنی: انواع سواری همراه دستگاه بازار خودرو

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی روزهای تازه در بازار ارز؟

روز گذشته، قیمت دلار و سکه با عبور از سطوح مقاومتی، به مرزهای تازه وارد شدند. در نخستین روز هفته، دلار توانست تا محدوده ۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش کند. دلار که پ

روزهای تازه در بازار ارز؟

روزهای تازه در بازار ارز؟

عبارات مهم : بازار

روز گذشته، قیمت دلار و سکه با عبور از سطوح مقاومتی، به مرزهای تازه وارد شدند. در نخستین روز هفته، دلار توانست تا محدوده ۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش کند. دلار که پنج شنبه در محدوده ۸ هزار و ۲۸۰ تومان قرار داشت، با زیاد کردن روز ابتدایی هفته از دامنه ۱۴ روزه خارج شد. روند افزایشی دلار و شکست سطح مقاومتی، تصورات افزایشی بعضی معامله گران را تقویت کرد؛ از نظر آنها، خروج دلار از دامنه ۷ هزار و ۷۰۰ تا ۸ هزار و ۳۰۰ تومان ممکن است سرآغاز روزهای تازه در بازار ارز و تعیین دامنه تازه در آن شود.

روزهای تازه در بازار ارز؟

همزمان، عده ای از بازیگران نوسان یاد شده است را مقطعی دانسته و عنوان کردند با ارائه بسته اروپا به کشور عزیزمان ایران امکان بازگشت قیمت ها به سطوح پیشین وجود دارد. در روزی که دلار به میانه مرز ۸ هزار تومانی رفت، سکه تمام بهار آزادی با اقتدار از مرز ۳ میلیونی عبور کرد و با شیب تند افزایشی به بالای کانال ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز رفت. روز شنبه، سکه با ۱۲۰ هزار تومان زیاد کردن به قیمت ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسید. سکه روز پنج شنبه نیز ۱۱۰ هزار تومان زیاد کردن را تجربه کرده بود. به این ترتیب سکه در ۲ روز کاری بیش از ۸ درصد زیاد کردن قیمت را تجربه کرد. در همین بازه زمانی دلار در بازار غیررسمی نزدیک به ۵ درصد رشد کرده است.

سیگنال آتی به بازارهای نقدی؟

برخی فعالان باور داشتند، زیاد کردن قیمت ها در بازار معاملات آتی سکه در روزهای اخیر سیگنال افزایشی را به بازارهای نقدی انتقال یافته کرده هست. با این حال، روز شنبه، زیاد کردن قیمت ها از بازار نقدی کلید خورد. روز گذشته، معاملات نقدی سکه در کانال ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان شروع شد؛ با این حال، حدود ساعت ۱۱:۳۰ سکه قدم به مرز ۳ میلیونی گذاشت و یک ساعت بعد تا محدوده ۳ میلیون و ۹۰ هزار تومان اوج رفت. در واقع پیش از شروع ثبت سفارشات در بازار آتی سکه که حدود ساعت ۱۲:۳۰ شروع می شود، سکه نقدی حدود ۱۰۰ هزار تومان رشد را به ثبت رسانده بود.

روز گذشته، قیمت دلار و سکه با عبور از سطوح مقاومتی، به مرزهای تازه وارد شدند. در نخستین روز هفته، دلار توانست تا محدوده ۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش کند. دلار که پ

با توجه به این امر، گروهی از بازیگران بازار باور داشتند که معاملات سکه آتی نقش چندانی در بازار نقدی این فلز گرانبها نداشت؛ با این حال، با شروع معاملات آتی سکه قیمت کمی رشد زیاد را تجربه کرد و از مرز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عبور کرد.

اولین معامله آتی در سررسید دی ماه حدود ساعت یک بعدازظهر با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان صورت گرفت. به دنبال این معامله، بازار نقدی نیز چنان که اشاره شد وارد سطوح جدیدی شد. البته بازیگران بازار باور داشتند، زیاد زیاد کردن قیمت سکه نقدی درون بازاری بوده است و معاملات آتی تنها نقش چاشنی را بازی کرده هست. عده ای نیز عنوان کردند، زیاد کردن قیمت سکه نقدی در روزهای اخیر بعضی فروشندگان آتی را دچار ضرر کرده است و آنها تلاش کرده اند با ورود به بازار نقدی و زیاد کردن خریدها بخشی از سود از دست رفته را جبران کنند.

پرده دوم از اثر بازار آتی

روزهای تازه در بازار ارز؟

پس از ثبت معامله ۳ میلیون و ۷۵۵ هزار تومانی در سررسید آتی دی، اطلاعیه ای از سوی بورس کالا صادر شد. متن این اطلاعیه حاکی از آن بود که از روز یکشنبه تا اطلاع ثانوی، اخذ موقعیت تعهدی خرید و فروش فزاینده در قراردادهای آتی سکه طلا جهت فعالان بازار مقدور نیست.

در واقع معامله گران از امروز نمی توانند موقعیت خرید و فروش جدیدی بگیرند؛ منشتر شدن این خبر، بازار آتی نوسانی تر شد؛ تا ساعت ۴بعدازظهر حتی تا کانال ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پایین رفت و به سرعت بار دیگر به کانال ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بازگشت. زیاد کردن ۲۳۰ هزار تومانی سکه در روزهای اخیر در شرایطی رخ داده است که بهای اونس در بازارهای جهانی زیاد کردن خاصی را تجربه نکرده است و در نهایت در محدوده هزار و ۲۳۱ دلار به کار خود آخر داد. دسته ای از معامله گران معتقدند عوامل پیش گفته نقش چندانی در رشد قیمت سکه نداشته هست. از نظر آنها فضای بازار زیاد متاثر از انتظارات سیاسی و شروع شدن تحریم هاست. به باور آنها، خبرهای جدیدی که منتشر می شود، انتظارات معامله گران را در دوران تحریمی پیش رو تحت تاثیر قرار داده هست. یکی از بازیگران ارزی گفت، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد کم کردن واردات نفت کشور عزیزمان ایران از سوی بعضی شرکای تجاری عنوان شده است هست. در کنار این، بعضی خبرها اطراف قطع ارز مسافرتی نیز از نظر شماری فعالان در زیاد کردن قیمت ها اثر داشت. از نظر آنها، معامله گران با جوسازی اطراف این عنوان خریدها را اوج بردند.

روز گذشته، قیمت دلار و سکه با عبور از سطوح مقاومتی، به مرزهای تازه وارد شدند. در نخستین روز هفته، دلار توانست تا محدوده ۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش کند. دلار که پ

دنیای اقتصاد

واژه های کلیدی: بازار | میلیون | میلیونی | بازیگران | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار